Връщане
Правила за връщане на стоки
Създадохме Partversal, за да задоволим желанието на купувачите да намират необходимите части за превозни средства бързо и удобно, затова се стремим да направим процеса възможно най-гладък. Ако по някаква причина възникне въпрос между продавача и купувача, ние винаги ще помогнем за разрешаването на проблема по приятелски начин и ще решим дали артикулът да бъде върнат на продавача с пълно възстановяване на сумата по сметката на купувача.
Връщане на качествени стоки
Ако продуктът е с добро качество и отговаря на рекламата, но след закупуването му се окаже, че не е подходящ за купувача, трябва да стартирате процеса на връщане и да върнете закупения продукт в рамките на 14 дни след получаване на продукта (ако продуктът е доставен чрез куриерска служба) или след получаване на продукта (ако продуктът е бил взет от купувача на място).
Връщане на некачествени, непълни или неописани стоки
Купувачът има право да върне стоката, ако се окаже, че стоката е с лошо качество или има дефекти, които продавачът не е обсъдил с купувача преди продажбата на стоката - в разумен срок, който отговаря на изискванията на законодателството, но не по-късно от 14 дни от деня на получаване или получаване на стоката.
Стоките могат да бъдат признати за нискокачествени и заменени за висококачествени (ако това е възможно) или върнати, ако:
не отговарят на предоставеното от продавача описание и нямат същите характеристики като стоките, предоставени от продавача като мостра или модел; или има дефекти, които продавачът не е посочил преди продажбата на продукта;
не отговарят на показателите за качество, които обикновено са типични за артикули от същия вид и които купувачът може разумно да очаква въз основа на естеството на артикула;
купувачът има основателни подозрения, че продуктът е произведен в нарушение на правата на интелектуална собственост на трети страни (например не е оригинален, въпреки че е деклариран като такъв), придобит или разпространен по незаконен начин.
Ако в момента на сключването на договора купувачът е знаел или е трябвало да знае за несъответствията на стоките (напр. публикувана е информация за дефекти на стоките, оперативни недостатъци и др.), се счита, че те бяха с подходящо качество. Използвани стоки с подходящо качество могат да бъдат заменени или върнати само със съгласието на продавача.
Процес на връщане
Регистрирани потребители:
След като влезете в акаунта си, отворете зоната за клиенти и намерете секцията Поръчки. Когато кликнете върху конкретна поръчка, която искате да върнете или част от която искате да върнете, ще намерите опцията "Връщане на продукт" и можете да изберете кои продукти и как искате да ги върнете.
С помощта на посочения от вас имейл връзка за поръчка, изпратена по пощата. Когато отворите плочката за завършена поръчка, ще намерите опцията „Връщане на продукт“ и можете да изберете кои продукти и как искате да ги върнете.
Нерегистрирани потребители:
Можете да върнете продукта на посочения от вас имейл. връзка за поръчка, изпратена по пощата. Когато отворите плочката за завършена поръчка, ще намерите опцията „Връщане на продукт“ и можете да изберете кои продукти и как искате да ги върнете.
Върнатият артикул трябва да бъде в същото състояние, в което е получен, т.е. т.е.: неизползван, неповреден, в добро състояние (етикетите са непокътнати, защитното фолио не е скъсано и т.н.) и, ако са опаковани, в същата опаковка. Също така, купувачът трябва да има доказателство, че е закупил продукта от посочения продавач (електронна фактура или номер на поръчка)
Транспортни разходи за върнати стоки
Частичните връщания са безплатни.
Ако върнатият продукт не е подходящ за купувача по негова вина или е с лошо качество, разходите за доставка се поемат от продавача.
В случай на връщане, продавачът ще предостави стикер за връщане на пакета или ще уреди пакета да бъде взет на посочения от купувача адрес.
Процедура за възстановяване
След като купувачът върне продукта, парите за продукта се превеждат по същата сметка, от която е платена поръчката в рамките на 14 дни от деня, в който продавачът получи върнатия продукт.
След като купувачът върне стоките, таксите за уреждане не се възстановяват на купувача.Правила за връщане на стоки.