Доставка
Доставка и събиране на стоки
Доставка на стоки с куриер:
Стоките се доставят до посочения от Купувача адрес по целия свят. Стоките се доставят от 8:00ч. до 17:00ч., преди пристигане, куриерът ще се свърже с Купувача на посочения при поръчката телефон за връзка.
Таксата за доставка се изчислява автоматично в системата в момента на покупката.
Ако стоката е поръчана преди 12:00 часа, стоката се получава за изпращане на същия ден. След получаване на поръчката след 12:00ч. , куриерът ще вземе и достави Стоката на Купувача в рамките на няколко дни след плащането. Опаковката на продукта трябва да съдържа документи - фактура с ДДС, издадена от името на Купувача и информация за връщане на продукта. Също така към пакета трябва да бъде залепен стикер за пратка, отпечатан от Dalys.lt или Partversal.
Колекция от стоки:
След като заплати само за Продукта или Продуктите, Купувачът трябва да ги вземе (ги) от Продавача на адреса, посочен в потвърждението на поръчката. Стоките се съхраняват 14 (четиринадесет) дни от деня на покупката. След изтичане на този срок Продавачът, след писмено споразумение с Купувача, уведомява Доставчика на услуги да върне заплатената цена на стоките на Купувача. Възстановяванията се извършват в рамките на 14 дни и артикулът се публикува отново в Partversal.
Купувачът може да избере да вземе Стоките от терминала за самообслужване на колети LP EXPRESS, терминала за самообслужване на колети DPD Pickup и пощенските машини Omniva.
ВАЖНО: Когато получихте пакета, забелязахте ли повреда на пакета? Съобщете за това на куриера, който е доставил пакета, или на служителя на мрежата на Pickup, за да напише доклад за нарушение на пакета.
След получаване на поръчания продукт и подписване на пратката без забележки, пратката се счита за изправна и в този случай връщането на стоката не е възможно.